Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5240
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗягун А. М.-
dc.contributor.authorZjagun A. M.-
dc.date.accessioned2014-02-11T08:47:36Z-
dc.date.available2014-02-11T08:47:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗягун А.М. Формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.М. Зягун. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5240-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретико-методичні засади формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку, розглянуто сутність понятті «комунікаційна політика підприємства», структуру комунікаційної політики підприємства, етапи та принципи її формування, запропоновано заходи щодо удосконалення процесу формування комунікаційної політики на підприємстві.en_US
dc.description.abstractВ работе исследовано теоретико-методические принципы формирования коммуникационной политики предприятия на внешнем рынке, рассмотрена сущность понятии «коммуникационная политика предприятия», структуру коммуникационной политики предприятия, этапы и принципы ее формирования, предложены мероприятия по усовершенствованию процесса формирования коммуникационной политики на предприятии.en_US
dc.description.abstractIn work it is investigated the theoretical-methodical principles of formation of communication policy of the enterprise in a foreign market, the essence the concept "communication policy of the enterprise", structure of communication policy of the enterprise, stages and the principles of its formation is considered, actions for improvement of process of formation of communication policy at the enterprise in the foreign market are offered.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаційна політика підприємстваen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectстимулювання продажуen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectперсональні продажіen_US
dc.subjectкоммуникацияen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectкоммуникационная политика предприятияen_US
dc.subjectстимулирование сбытаen_US
dc.subjectличные продажиen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcommunication policy of the enterpriseen_US
dc.subjectadvertizingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectpersonal salesen_US
dc.titleФормування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование коммуникационной политики предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeFormation of communication policy of the enterprise in a foreign marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.