Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5240
Title: Формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку
Other Titles: Формирование коммуникационной политики предприятия на внешнем рынке
Formation of communication policy of the enterprise in a foreign market
Authors: Зягун А. М.
Zjagun A. M.
Keywords: комунікація
маркетингові комунікації
комунікаційна політика підприємства
реклама
стимулювання продажу
PR
персональні продажі
коммуникация
маркетинговые коммуникации
коммуникационная политика предприятия
стимулирование сбыта
личные продажи
communication
marketing communications
communication policy of the enterprise
advertizing
sales promotion
personal sales
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Зягун А.М. Формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / А.М. Зягун. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: У роботі досліджено теоретико-методичні засади формування комунікаційної політики підприємства на зовнішньому ринку, розглянуто сутність понятті «комунікаційна політика підприємства», структуру комунікаційної політики підприємства, етапи та принципи її формування, запропоновано заходи щодо удосконалення процесу формування комунікаційної політики на підприємстві.
В работе исследовано теоретико-методические принципы формирования коммуникационной политики предприятия на внешнем рынке, рассмотрена сущность понятии «коммуникационная политика предприятия», структуру коммуникационной политики предприятия, этапы и принципы ее формирования, предложены мероприятия по усовершенствованию процесса формирования коммуникационной политики на предприятии.
In work it is investigated the theoretical-methodical principles of formation of communication policy of the enterprise in a foreign market, the essence the concept "communication policy of the enterprise", structure of communication policy of the enterprise, stages and the principles of its formation is considered, actions for improvement of process of formation of communication policy at the enterprise in the foreign market are offered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5240
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.