Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5247
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМасолітін О. О.-
dc.contributor.authorМасолитин А. А.-
dc.contributor.authorMasolitin O. O.-
dc.date.accessioned2014-02-11T09:14:22Z-
dc.date.available2014-02-11T09:14:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМасолітін О. О. Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / О.О. Масолітін. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5247-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні основи організації, управління та планування рекламної діяльності, визначено місце реклами в реалізації комплексу маркетингу, вивчено економічний зміст, структуру, послідовність розробки рекламної кампанії підприємства. Розглянуто методику формування і розподілу рекламного бюджету підприємства на основі оптимізації використання засобів поширення реклами в рекламній кампанії.en_US
dc.description.abstractИсследовано теоретические основы организации, управления и планирования рекламной деятельности, определено место рекламы в реализации комплекса маркетинга, изучено экономическое содержание структуру, последовательность разработки рекламной кампании предприятия. Рассмотрено методику формирования и распределения рекламного бюджета предприятия на основании оптимизации использования средств распространения рекламы в рекламной кампании.en_US
dc.description.abstractTheories of organizing, managing and planning advertising activities were studied; advertising place and role in marketing activities were determined; economic meaning, structure, stages of developing and realizing campaigns of an enterprise were discussed. Methods of organizing and allocating advertising budget of an enterprise are proposed taken into consideration effectiveness of spending money on developing advertisement in an advertising campaign.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectрекламний процесen_US
dc.subjectрекламний бюджетen_US
dc.subjectефективність рекламиen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectрекламный процессen_US
dc.subjectэффективность рекламыen_US
dc.subjectрекламная кампанияen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectadvertising activitiesen_US
dc.subjectadvertising processen_US
dc.subjectadvertising budgeten_US
dc.subjectadvertising effectivenessen_US
dc.subjectadvertising campaignen_US
dc.titleПідвищення ефективності рекламної діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeПовышение эффективности рекламной деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeImproving the promotional activities efficiency of the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Масолітін О. О.pdf125,9 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.