Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5247
Title: Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства
Other Titles: Повышение эффективности рекламной деятельности предприятия
Improving the promotional activities efficiency of the enterprise
Authors: Масолітін О. О.
Масолитин А. А.
Masolitin O. O.
Keywords: реклама
рекламна діяльність
рекламний процес
рекламний бюджет
ефективність реклами
рекламна кампанія
рекламная деятельность
рекламный процесс
эффективность рекламы
рекламная кампания
advertising
advertising activities
advertising process
advertising budget
advertising effectiveness
advertising campaign
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Масолітін О. О. Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / О.О. Масолітін. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Досліджено теоретичні основи організації, управління та планування рекламної діяльності, визначено місце реклами в реалізації комплексу маркетингу, вивчено економічний зміст, структуру, послідовність розробки рекламної кампанії підприємства. Розглянуто методику формування і розподілу рекламного бюджету підприємства на основі оптимізації використання засобів поширення реклами в рекламній кампанії.
Исследовано теоретические основы организации, управления и планирования рекламной деятельности, определено место рекламы в реализации комплекса маркетинга, изучено экономическое содержание структуру, последовательность разработки рекламной кампании предприятия. Рассмотрено методику формирования и распределения рекламного бюджета предприятия на основании оптимизации использования средств распространения рекламы в рекламной кампании.
Theories of organizing, managing and planning advertising activities were studied; advertising place and role in marketing activities were determined; economic meaning, structure, stages of developing and realizing campaigns of an enterprise were discussed. Methods of organizing and allocating advertising budget of an enterprise are proposed taken into consideration effectiveness of spending money on developing advertisement in an advertising campaign.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5247
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Масолітін О. О.pdf125,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.