Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5250
Title: Вдосконалення збутової політики підприємства на міжнародному ринку
Other Titles: Совершенствование сбытовой политики предприятия на международном рынке
Improving distribution policy of the enterprise in the international market
Authors: Красильнікова О. І.
Красильникова А. И.
Krasilnikova O. I.
Keywords: збут
збутова політика
канали розподілу
прямий експорт
непрямий експорт
форми збуту
ефективність
сбыт
сбытовая политика
каналы распределения
прямой экспорт
косвенный экспорт
формы сбыта
эффективность
sale
marketing policy
distribution channels
direct export
indirect export
sale forms
efficiency
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Красильнікова О.І. Вдосконалення збутової політики підприємства на міжнародному ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / О.І. Красильнікова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предметом роботи є сутність збуту та збутової політики, форми оргінізації збутової політики, канали розподілу прордукції. Основні підходи фахівців щодо визначення сутності збутової політики підприємства на зовнішньому ринку.
Предметом работы является сущность сбыта и сбытовой политики, формы организации сбытовой политики, каналы распределения продукции. Основные подходы специалистов по поводу определения сущности сбытовой политики предприятия на внешнем рынке.
Subject of work is the essence of sale and marketing policy, a form of an orgagization of marketing policy, channels of distribution of production. The main approaches of experts in an occasion of definition of essence of marketing policy of the enterprise in a foreign market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5250
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.