Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5255
Назва: Ambient-media: нестандартний рекламоносій
Автори: Романенко К. О.
Теми: ambient-реклама
нестандартний рекламоносій
ambient-media
комунікація
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Романенко К. О. Ambient-media: нестандартний рекламоносій / К. О. Романенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 39 - 42
Короткий огляд (реферат): Розглянуто засоби зовнішньої реклами, створені з використанням навколишнього середовища, у якому перебуває цільова аудиторія – ambient-media. Досліджено інструменти та ефективність ambient-media. Проаналізовано переваги і недоліки ambient-media.
Ambient-media, that is outdoor advertising facilities based on the environment in which the target audience resides, are studied. The tools and efficiency of ambient-media are described. The advantages and disadvantages of ambient-media are analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романенко К. О. Ambient-media_ нестандартний рекламоносій.pdf411,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.