Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5255
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРоманенко К. О.-
dc.date.accessioned2014-02-11T11:09:37Z-
dc.date.available2014-02-11T11:09:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРоманенко К. О. Ambient-media: нестандартний рекламоносій / К. О. Романенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 39 - 42en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255-
dc.description.abstractРозглянуто засоби зовнішньої реклами, створені з використанням навколишнього середовища, у якому перебуває цільова аудиторія – ambient-media. Досліджено інструменти та ефективність ambient-media. Проаналізовано переваги і недоліки ambient-media.en_US
dc.description.abstractAmbient-media, that is outdoor advertising facilities based on the environment in which the target audience resides, are studied. The tools and efficiency of ambient-media are described. The advantages and disadvantages of ambient-media are analysed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectambient-рекламаen_US
dc.subjectнестандартний рекламоносійen_US
dc.subjectambient-mediaen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.titleAmbient-media: нестандартний рекламоносійen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc304:659.4en_US
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Романенко К. О. Ambient-media_ нестандартний рекламоносій.pdf411,88 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.