Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5255
Название: Ambient-media: нестандартний рекламоносій
Авторы: Романенко К. О.
Ключевые слова: ambient-реклама
нестандартний рекламоносій
ambient-media
комунікація
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Романенко К. О. Ambient-media: нестандартний рекламоносій / К. О. Романенко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 39 - 42
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто засоби зовнішньої реклами, створені з використанням навколишнього середовища, у якому перебуває цільова аудиторія – ambient-media. Досліджено інструменти та ефективність ambient-media. Проаналізовано переваги і недоліки ambient-media.
Ambient-media, that is outdoor advertising facilities based on the environment in which the target audience resides, are studied. The tools and efficiency of ambient-media are described. The advantages and disadvantages of ambient-media are analysed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5255
Располагается в коллекциях:№ 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Романенко К. О. Ambient-media_ нестандартний рекламоносій.pdf411,88 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.