Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5274
Назва: Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Інші назви: Формирование комплекса маркетинговых коммуникаций во внешнеэкономической деятельности предприятия
Development of a complex of marketing communications in the international economic activity of the enterprise
Автори: Ткач В. Ю.
Tkach V. Y.
Теми: маркетинг
маркетингові комунікації
політика просування
Інтернет
промисловий ринок
інтернет-маркетинг
івент-маркетинг
пошукова оптимізація
маркетинговые коммуникации
политика продвижения
Интернет
промышленный рынок
интернет–маркетинг
ивент-маркетинг
поисковая оптимизация
marketing
marketing communications
promotion policy
Internet
b-2-b market
internet-marketing
event-marketing
search engine optimization
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ткач В.Ю. Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.Ю. Ткач. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): В даній роботі висвітлено сутність маркетингових комунікацій та розглянуто особливості маркетингової політики просування в умовах промислового ринку. Особлива увага приділена можливостям застосування сучасних інструментів інтернет-маркетингу та онлайн-засобів для просування продукції підприємства на зовнішні ринки. Розроблено ефективний комплекс маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства.
В данной работе освещена суть маркетинговых коммуникаций и рассмотрены особенности маркетинговой политики продвижения в условиях промышленного рынка. Особенное внимание уделяется возможностям использования современных инструментов интернет-маркетинга и онлайн-средств для продвижения продукции предприятия на внешние рынки. Разработан эффективный комплекс маркетинговых коммуникаций во внешнеэкономической деятельности предприятия.
In this paper, essence of marketing communications is highlighted and features of marketing promotion policy are considered. Particular attention is paid to the opportunities of application of new modern internet-marketing instruments and online tools to promote enterprise goods on the foreign markets. An effective complex of marketing communications has been developed in the international economic activity of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5274
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткач.pdf126,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.