Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5285
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолп В. В.-
dc.date.accessioned2014-02-12T08:00:34Z-
dc.date.available2014-02-12T08:00:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКолп В. В. Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємстві / В. В. Колп // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 49 - 52en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5285-
dc.description.abstractРозглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю. Проаналізовано стан комунікаційної політики на підприємстві. Виокремлено і досліджено основний інструментарій маркетингових комунікацій, та запропоновано комплекс проектних заходів і рекомендацій щодо реалізації політики просування на підприємстві.en_US
dc.description.abstractThe features of marketing activity managament are studied. The state of communication policy of an enterprise is analyzed. The basic tools of marketing communications are highlighted and investigated and a set of design activities and recommendations on the implementation of marketing policy by a company are proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.titleУправління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.821en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.