Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5285
Title: Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємстві
Authors: Колп В. В.
Keywords: маркетингові комунікації
комунікаційна політика
реклама
прямий маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Колп В. В. Управління маркетинговою комунікаційною політикою на підприємстві / В. В. Колп // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 49 - 52
Abstract: Розглянуто особливості управління маркетинговою діяльністю. Проаналізовано стан комунікаційної політики на підприємстві. Виокремлено і досліджено основний інструментарій маркетингових комунікацій, та запропоновано комплекс проектних заходів і рекомендацій щодо реалізації політики просування на підприємстві.
The features of marketing activity managament are studied. The state of communication policy of an enterprise is analyzed. The basic tools of marketing communications are highlighted and investigated and a set of design activities and recommendations on the implementation of marketing policy by a company are proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5285
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.