Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5305
Title: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Развитие международной маркетинговой деятельности предприятия
Development of the enterprise’s international marketing activity
Authors: Маслова М. С.
Maslova M. S.
Keywords: Маркетингова діяльність підприємства
зовнішній ринок
модель оцінки ефективності маркетингової діяльності
Маркетинговая деятельность
внешний рынок
модель оценки эффективности маркетинговой деятельности
Marketing activity
foreign market
assessment model of marketing efficiency
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Маслова М.С. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / М.С. Маслова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Об’єктом дослідження в роботі є маркетингова діяльність підприємства суб’єкта ЗЕД ДНВП «Комунар». Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах та методичні підходи щодо удосконалення оцінки її ефективності. Метою роботи є розробка пропозицій щодо розвитку маркетингової діяльності підприємств-суб’єктів ЗЕД.
Объектом исследования в работе является маркетинговая деятельность предприятия субъекта ВЭД ГНПП «Объединение Коммунар». Предметом исследования является теоретическое и методическое обеспечение управления маркетинговой деятельностью на отечественных предприятиях и усовершенствования оценки её эффективности. Цель работы - разработка предложений развития маркетинговой деятельности предприятия- субъекта ВЭД.
The object of the study of this master degree work is the foreign economic activity of the public enterprise “Kommunar Plant”. The subject of the research is management of the company’s marketing policy in a foreign market. The objective of the master degree work is to improve the range of products of the company in order to raise the effectiveness of sales in the foreign markets directed to gain a maximum profit.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5305
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.