Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5305
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМаслова М. С.-
dc.contributor.authorMaslova M. S.-
dc.date.accessioned2014-02-12T09:00:32Z-
dc.date.available2014-02-12T09:00:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМаслова М.С. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / М.С. Маслова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5305-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження в роботі є маркетингова діяльність підприємства суб’єкта ЗЕД ДНВП «Комунар». Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах та методичні підходи щодо удосконалення оцінки її ефективності. Метою роботи є розробка пропозицій щодо розвитку маркетингової діяльності підприємств-суб’єктів ЗЕД.en_US
dc.description.abstractОбъектом исследования в работе является маркетинговая деятельность предприятия субъекта ВЭД ГНПП «Объединение Коммунар». Предметом исследования является теоретическое и методическое обеспечение управления маркетинговой деятельностью на отечественных предприятиях и усовершенствования оценки её эффективности. Цель работы - разработка предложений развития маркетинговой деятельности предприятия- субъекта ВЭД.en_US
dc.description.abstractThe object of the study of this master degree work is the foreign economic activity of the public enterprise “Kommunar Plant”. The subject of the research is management of the company’s marketing policy in a foreign market. The objective of the master degree work is to improve the range of products of the company in order to raise the effectiveness of sales in the foreign markets directed to gain a maximum profit.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectМаркетингова діяльність підприємстваen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectмодель оцінки ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectМаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectвнешний рынокen_US
dc.subjectмодель оценки эффективности маркетинговой деятельностиen_US
dc.subjectMarketing activityen_US
dc.subjectforeign marketen_US
dc.subjectassessment model of marketing efficiencyen_US
dc.titleРозвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeРазвитие международной маркетинговой деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the enterprise’s international marketing activityen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.