Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5305
Назва: Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Развитие международной маркетинговой деятельности предприятия
Development of the enterprise’s international marketing activity
Автори: Маслова М. С.
Maslova M. S.
Теми: Маркетингова діяльність підприємства
зовнішній ринок
модель оцінки ефективності маркетингової діяльності
Маркетинговая деятельность
внешний рынок
модель оценки эффективности маркетинговой деятельности
Marketing activity
foreign market
assessment model of marketing efficiency
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Маслова М.С. Розвиток міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / М.С. Маслова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження в роботі є маркетингова діяльність підприємства суб’єкта ЗЕД ДНВП «Комунар». Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах та методичні підходи щодо удосконалення оцінки її ефективності. Метою роботи є розробка пропозицій щодо розвитку маркетингової діяльності підприємств-суб’єктів ЗЕД.
Объектом исследования в работе является маркетинговая деятельность предприятия субъекта ВЭД ГНПП «Объединение Коммунар». Предметом исследования является теоретическое и методическое обеспечение управления маркетинговой деятельностью на отечественных предприятиях и усовершенствования оценки её эффективности. Цель работы - разработка предложений развития маркетинговой деятельности предприятия- субъекта ВЭД.
The object of the study of this master degree work is the foreign economic activity of the public enterprise “Kommunar Plant”. The subject of the research is management of the company’s marketing policy in a foreign market. The objective of the master degree work is to improve the range of products of the company in order to raise the effectiveness of sales in the foreign markets directed to gain a maximum profit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5305
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.