Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПустовід К. В.-
dc.contributor.authorПустовид К. В.-
dc.date.accessioned2014-02-12T10:59:40Z-
dc.date.available2014-02-12T10:59:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПустовід К.В. Формування системи міжнародного маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / К.В. Пустовід. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316-
dc.description.abstractМета даної роботи полягає в обґрунтуванні і методологічній розробці основних теоретичних принципів і практичних рекомендацій щодо удосконалювання системи міжнародного маркетингу на підприємстві. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність досліджуваного підприємства на міжнародному ринку. Предметом дослідження є аспекти організації міжнародної маркетингової діяльності на цьому підприємстві.en_US
dc.description.abstractЦель данной работы заключается в обосновании и методологической разработке основных теоретических принципов и практических рекомендаций по усовершенствованию системы международного маркетинга на предприятии. Объектом исследования является маркетинговая деятельность исследуемого предприятия на международном рынке. Предметом исследования являются аспекты организации международной маркетинговой деятельности на этом предприятии.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this work consists in a substantiation and methodological development of the basic theoretical principles and practical recommendations on improvement of the system of international marketing at the enterprise. Object of research is the marketing activity of the investigated enterprise on the international market. Subject of research are aspects of the organization of international marketing activity at the enterprise.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectМіжнародний маркетингen_US
dc.subjectТрадиційний маркетингen_US
dc.subjectЕкспортний маркетингen_US
dc.subjectМіжнародний ринокen_US
dc.subjectМікросередовищеen_US
dc.subjectМаркетинг- міксen_US
dc.subjectМеждународный маркетингen_US
dc.subjectТрадиционный маркетингen_US
dc.subjectЭкспортный маркетингen_US
dc.subjectМеждународный рынокen_US
dc.subjectМикросредаen_US
dc.subjectМаркетинг- миксen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectInternational Marketingen_US
dc.subjectTraditional Marketingen_US
dc.subjectExport Marketingen_US
dc.subjectInternational Marketen_US
dc.subjectMicroenvironmenten_US
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.titleФормування системи міжнародного маркетингу підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование системы международного маркетинга предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of the system international marketing enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.