Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5316
Title: Формування системи міжнародного маркетингу підприємства
Other Titles: Формирование системы международного маркетинга предприятия
Formation of the system international marketing enterprise
Authors: Пустовід К. В.
Пустовид К. В.
Keywords: Маркетинг
Міжнародний маркетинг
Традиційний маркетинг
Експортний маркетинг
Міжнародний ринок
Мікросередовище
Маркетинг- мікс
Международный маркетинг
Традиционный маркетинг
Экспортный маркетинг
Международный рынок
Микросреда
Маркетинг- микс
Marketing
International Marketing
Traditional Marketing
Export Marketing
International Market
Microenvironment
Marketing mix
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Пустовід К.В. Формування системи міжнародного маркетингу підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / К.В. Пустовід. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Мета даної роботи полягає в обґрунтуванні і методологічній розробці основних теоретичних принципів і практичних рекомендацій щодо удосконалювання системи міжнародного маркетингу на підприємстві. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність досліджуваного підприємства на міжнародному ринку. Предметом дослідження є аспекти організації міжнародної маркетингової діяльності на цьому підприємстві.
Цель данной работы заключается в обосновании и методологической разработке основных теоретических принципов и практических рекомендаций по усовершенствованию системы международного маркетинга на предприятии. Объектом исследования является маркетинговая деятельность исследуемого предприятия на международном рынке. Предметом исследования являются аспекты организации международной маркетинговой деятельности на этом предприятии.
The purpose of this work consists in a substantiation and methodological development of the basic theoretical principles and practical recommendations on improvement of the system of international marketing at the enterprise. Object of research is the marketing activity of the investigated enterprise on the international market. Subject of research are aspects of the organization of international marketing activity at the enterprise.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.