Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5331
Назва: ВИБІР КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Овчар Т. В.
Теми: збутова політика
збутова діяльність
торгівельна діяльність
канали збуту
реалізація
покупець
товар
торгівельна система
непрямий канал збуту
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Овчар Т. В. Вибір критеріїв формування структури збутової політики торгівельних підприємств / Т. В. Овчар // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 163-165
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні основи збутової політики на підприємстві, досліджено визначення поняття "збутова політика", визначено особливості реалізації збутової політики торгівельних підприємств, запропоновано критерії вибору структури збуту торгівельних під¬приємств.
The theoretical foundations of marketing policy of the company are studied. The definition of "sales policy" and peculiarities of marketing policy of commercial enterprises are analysed. Criteria for selecting the sales structure of retailers are offered
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Розташовується у зібраннях:№20



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.