Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5339
Title: Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства
Authors: Родоманченко В. О.
Keywords: маркетинг
процес управління маркетингом
маркетингова служба
комплекс маркетингу
стратегічний маркетинг
операційний маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Родоманченко В.О. Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства / В. О. Родоманченко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 76 - 78
Abstract: Розглянуто такі поняття, як "маркетинг" та "управління маркетингом", визначено їх сутність, функції та завдання. Проаналізовано необхідність створення маркетингової служби на підприємстві та вплив системи управління маркетингом на розвиток підприємства.
Such concepts as "marketing" and "marketing management" are considered. Their essence, functions and tasks are defined. The need for a marketing service at the enterprise and the impact of marketing management on the development of the enterprise are analyzed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.