Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/565
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТаньков К. М.-
dc.contributor.authorТаньков К. Н.-
dc.contributor.authorTankov K. M.-
dc.date.accessioned2012-06-01T10:52:48Z-
dc.date.available2012-06-01T10:52:48Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationТаньков К. М. Формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом: автореф. дис. ... канд. екон. наук. 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К.М. Таньков. - Х., 2008. - 24 с.en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/565-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харківський національний економічний університет, Харків, 2008. Дисертація присвячена вирішенню теоретично-прикладних проблем формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом. В роботі сформульовано поняття "сервісне забезпечення", що уможливило виділення класифікаційних угрупувань сервісу виробничого призначення. Отримали подальшого розвитку складові концепції маркетингово-логістичного управління за рахунок інтеграції завдань маркетингу і логістики управління процесами створення й доставки цінності сервісного продукту. Визначено підходи до формування системи обслуговування за умови залучення аутсорсингу. Набув подальшого розвитку структурно-технологічний підхід до проектування складних систем у вирішенні завдань оптимізації системи обслуговування. Удосконалено процедуру прийняття планово-управлінських рішень щодо формування системи обслуговування за рахунок її реалізації у середовищі інформаційної бази, яка відображає її предметну область. Удосконалено ситуаційний підхід до управління системою обслуговування, який передбачає комплексний аналіз логістичних  ситуацій з визначенням на цій основі завдань ситуаційного характеру.en_US
dc.description.abstractThe dissertation on competition of a scientific degree of the economic science candidate by the specialty 08.00.04 – economy and management of the enterprises (by the types of the economic activity). – Kharkiv national university of economics, Kharkiv, 2008. The dissertation consecrates on decision of abstract and applied problems forming of the service system of the machine-building enterprise in marketing and logistic approach. The concept "service providing" is formulated in work, which did possible selection of classification groupments of service of the production setting. Conceptual positions of marketing and logistic management due to integration of tasks marketing and logistic of management of processes of creation and delivery value of service product got subsequent development. It was certain approaches to forming the service system on condition of bringing of outsourcing. Structural and technological approach to the planning of the difficult systems by the decision of tasks of optimization of the service system purchased subsequent development. Procedure of acceptance of the planned and administrative decisions in relation to forming of the system of service due to its realization in the environment of informative base which represents it subject domain is improved. Methodical and science positions of formation of service system with inclusion of positions of situational management are developed. The situation approach of the process control of forming of the service system, which foresees the complex analysis of logistic situations with determination on this basis of tasks of situation management, is improved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectформування системи обслуговуванняen_US
dc.subjectмашинобудівне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингово-логістичний підхідen_US
dc.subjectсервісне забезпеченняen_US
dc.subjectконцепція маркетингово-логістичного управлінняen_US
dc.subjectцінність сервісного продуктуen_US
dc.subjectаутсорсингen_US
dc.subjectструктурно-технологічний підхід до проектуванняen_US
dc.subjectпланово-управлінські рішенняen_US
dc.subjectформирование системы обслуживанияen_US
dc.subjectмашиностроительное предприятиеen_US
dc.subjectмаркетингово-логистический подходen_US
dc.subjectсервисное обеспечениеen_US
dc.subjectконцепция маркетингово-логистического управленияen_US
dc.subjectценность сервисного продуктаen_US
dc.subjectаутсорсингen_US
dc.subjectструктурно-технологический подход к проектированиюen_US
dc.subjectпланово-управленческие решенияen_US
dc.subjectforming of the service systemen_US
dc.subjectmachine-building enterpriseen_US
dc.subjectmarketing and logistic approachen_US
dc.subjectservice providingen_US
dc.subjectconception of marketing and logistic managementen_US
dc.subjectvalue of service producten_US
dc.subjectoutsourcingen_US
dc.subjectstructural and technological approach of planningen_US
dc.subjectplanned and administrative decisionsen_US
dc.titleФормування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходомen_US
dc.title.alternativeФормирование системы обслуживания машиностроительного предприятия при маркетингово-логистическом подходеen_US
dc.title.alternativeFormation of the service system of the machine-building enterprise in marketing and logistic approachen_US
dc.typeOtheren_US
dc.subject.udcУДК 338.46en_US
Располагается в коллекциях:2008 рік



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.