Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/565
Назва: Формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом
Інші назви: Формирование системы обслуживания машиностроительного предприятия при маркетингово-логистическом подходе
Formation of the service system of the machine-building enterprise in marketing and logistic approach
Автори: Таньков К. М.
Таньков К. Н.
Tankov K. M.
Теми: формування системи обслуговування
машинобудівне підприємство
маркетингово-логістичний підхід
сервісне забезпечення
концепція маркетингово-логістичного управління
цінність сервісного продукту
аутсорсинг
структурно-технологічний підхід до проектування
планово-управлінські рішення
формирование системы обслуживания
машиностроительное предприятие
маркетингово-логистический подход
сервисное обеспечение
концепция маркетингово-логистического управления
ценность сервисного продукта
аутсорсинг
структурно-технологический подход к проектированию
планово-управленческие решения
forming of the service system
machine-building enterprise
marketing and logistic approach
service providing
conception of marketing and logistic management
value of service product
outsourcing
structural and technological approach of planning
planned and administrative decisions
Дата публікації: 2008
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Таньков К. М. Формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом: автореф. дис. ... канд. екон. наук. 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / К.М. Таньков. - Х., 2008. - 24 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка і управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харківський національний економічний університет, Харків, 2008. Дисертація присвячена вирішенню теоретично-прикладних проблем формування системи обслуговування машинобудівного підприємства за маркетингово-логістичним підходом. В роботі сформульовано поняття "сервісне забезпечення", що уможливило виділення класифікаційних угрупувань сервісу виробничого призначення. Отримали подальшого розвитку складові концепції маркетингово-логістичного управління за рахунок інтеграції завдань маркетингу і логістики управління процесами створення й доставки цінності сервісного продукту. Визначено підходи до формування системи обслуговування за умови залучення аутсорсингу. Набув подальшого розвитку структурно-технологічний підхід до проектування складних систем у вирішенні завдань оптимізації системи обслуговування. Удосконалено процедуру прийняття планово-управлінських рішень щодо формування системи обслуговування за рахунок її реалізації у середовищі інформаційної бази, яка відображає її предметну область. Удосконалено ситуаційний підхід до управління системою обслуговування, який передбачає комплексний аналіз логістичних  ситуацій з визначенням на цій основі завдань ситуаційного характеру.
The dissertation on competition of a scientific degree of the economic science candidate by the specialty 08.00.04 – economy and management of the enterprises (by the types of the economic activity). – Kharkiv national university of economics, Kharkiv, 2008. The dissertation consecrates on decision of abstract and applied problems forming of the service system of the machine-building enterprise in marketing and logistic approach. The concept "service providing" is formulated in work, which did possible selection of classification groupments of service of the production setting. Conceptual positions of marketing and logistic management due to integration of tasks marketing and logistic of management of processes of creation and delivery value of service product got subsequent development. It was certain approaches to forming the service system on condition of bringing of outsourcing. Structural and technological approach to the planning of the difficult systems by the decision of tasks of optimization of the service system purchased subsequent development. Procedure of acceptance of the planned and administrative decisions in relation to forming of the system of service due to its realization in the environment of informative base which represents it subject domain is improved. Methodical and science positions of formation of service system with inclusion of positions of situational management are developed. The situation approach of the process control of forming of the service system, which foresees the complex analysis of logistic situations with determination on this basis of tasks of situation management, is improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/565
Розташовується у зібраннях:2008 рік



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.