Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2221-2230 зі 6395 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз фінансово-господарської діяльності операторів роздрібної торгівлі для обґрунтування впровадження маркетингових інноваційПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2019Формування стратегії розвитку міжнародної діяльності підприємства за допомогою методу аналізу ієрархійСтахорська С. І.; Стахорская С. И.; Stakhorska S. I.
2018Основні теоретичні положення та практичні заходи інноваційної економіки: торговельний аспектПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змінПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Напрями модернізації експортного маркетингу національних компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Конкурентні засади зовнішньоекономічної діяльності підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2019Маркетингові технології досягнення конкурентоспроможності експорту компанійШталь Т. В.; Козуб В. О.
2019Forming metrics of indicators for the assessment of social marketing system of enterprises on the international marketAndrosova T. V.; Kot O. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.
2019Особливості еволюційного розвитку бізнес-моделей міжнародних компанійКозуб В. О.; Чернишова Л. О.; Пліш І. М.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Плиш И. Н.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Plish I. M.