Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1391-1400 из 2486.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture (Вплив корпоративних друкованих видань на формування та розвиток корпоративної культури)Зима О. Г.
2020Формування у студентів-журналістів медіакомпетентностіЗима О. Г.
2020Мотивація і маніпуляція як інструменти впливу на людинуЗима О. Г.
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2020Комунікативні процеси формування корпоративного іміджуЗима О. Г.
2017Some peculiarities of creating a personal brandBrazhnikova P. P.; Zaitseva I. A.
2021Науково-дослідна практика . Програма практики для студентів спеціальності 291 "Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії" другого (магістерського) рівняКузь О. М.; Коротков Д. С.
2021The Social Component of International Business. Guidelines to practical tasks and independent work of Master's (second) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"Chepeliuk M. I.
2019“NEW POETRY” periodical and electronic edition of New York group authors as a source for forming and disseminating modern aesthetics of Ukrainian poetic spaceIvanova I. B.; Lysytska O.
2020Innovativeness of the creative economy as a component of the Ukrainian and the world sustainable development strategyIarmosh O. V.; Prokhorova V.; Shcherbyna I.; Kashaba O.; Slastianykova K.