Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/645
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦипаринда А. О.-
dc.date.accessioned2012-06-20T12:10:28Z-
dc.date.available2012-06-20T12:10:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЦипаринда А.О. Формування цінової політики підприємства / А.О. Ципаринда // Управління розвитком. - 2012. - №6. - с. 84 - 85en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/645-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти формування цінової політики. Визначено основні види цінових стратегій підприємства.en_US
dc.description.abstractTheoretical aspects of formation of a price policy are considered. Principal views of price strategy of the enterprise are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectкон'юнктура ринкуen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 338.51en_US
Располагается в коллекциях:№6

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ципаринда А.О. Формування цінової політики підприємства.pdf314,46 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.