Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/645
Назва: ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Ципаринда А. О.
Теми: ціна
цінова політика
ціноутворення
прибуток
кон'юнктура ринку
стратегія
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ципаринда А.О. Формування цінової політики підприємства / А.О. Ципаринда // Управління розвитком. - 2012. - №6. - с. 84 - 85
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти формування цінової політики. Визначено основні види цінових стратегій підприємства.
Theoretical aspects of formation of a price policy are considered. Principal views of price strategy of the enterprise are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/645
Розташовується у зібраннях:№6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ципаринда А.О. Формування цінової політики підприємства.pdf314,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.