Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6553
Назва: ТЕОРІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Автори: Прохорова Ю. С.
Теми: споживча поведінка
споживання
моделі та меїханізми поведінки
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Прохорова Ю.С. Теорія споживчої поведінки в сучасних умовах / Ю.С. Прохорова // Управління розвитком. - 2014. - №4. - С. 158 - 160
Короткий огляд (реферат): Зроблено аналіз теорії споживчої поведінки в сучасних умовах. Розглянуто проблеми вибору споживачів, які потребують детального вивчення, а також заходи, яких слід вживати, щоб отримати найбільшу задоволеність своїх потреб.
Сделан анализ теории потребительского поведения в современных условиях. Рассмотрены проблемы выбора потребителей, требующих детального изучения, а также меры, которые следует принимать, чтобы получить наибольшую удовлетворенность своих потребностей.
The analysis of the theory of consumer behavior in today's environment. The problems of choice of consumers who require detailed study and the measures to be taken to get the greatest satisfaction of their needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6553
Розташовується у зібраннях:№ 4-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прохорова Ю.С. ТЕОРІЯ СПОЖИВЧОЇ ПОВЕДІНКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ.pdf340,67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.