Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7235
Title: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Authors: Об'єдугіна О. О.
Keywords: Інтернет-маркетинг
маркетингові дослідження
зовнішня реклама
web-сайт
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Об'єдугіна О.О. Інтернет-маркетинг як засіб маркетингових комунікацій / О.О. Об'єдугіна // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 9 - 11
Abstract: Досліджено теоретичні основи тлумачення терміна "Інтернет-маркетинг". Проаналізовано практичні аспекти застосування мережі для цілей маркетингових комунікацій. Доведено необхідність розвитку методичних основ використання Інтернет-маркетингу
Исследованы теоретические основы толкования термина "Интернет-маркетинг". Проанализированы практические аспекты применения сети для целей маркетин¬говых ком-муникаций. Доказана необходимость развития методических основ использования Интернет-маркетинга.
Theoretical foundations of the interpretation of the term "Internet marketing" are researched. Practical aspects of the network application for the purpose of marketing communications are analyzed. The necessity for development of methodical basics of using the Internet marketing is proved
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7235
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Об`єдугіна.pdf280,37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.