Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7237
Title: РАЗРАБОТКА КОММУНИКАЦИОННОЙ ПОЛИТИКИ НЕКОММЕРЧЕСКОЙ ОРГАНИЗАЦИИ
Authors: Лесик А. С.
Keywords: некоммерческая организация
коммуникационная политика
общественные организации
специфика коммуникаций
инструменты коммуникаций
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Лесик А.С. Разработка коммуникационной политики некоммерческой организации / А.С. Лесик // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 11 - 14
Abstract: Дано определение некоммерческих организаций, проанализирована их деятельность в Украине. Рассмотрена специфика коммуникационной политики для некоммерческих организаций. Выделены наиболее эффективные коммуникационные инструменты, способствующие достижению целей организации, а также факторы, требующие внимания при планировании коммуникационных кампаний некоммерческими организациями
Подано визначення некомерційних організацій, проаналізовано їх діяльність в Україні. Розглянуто специфіку комунікаційної політики для некомерційних організацій. Виділено найбільш ефективні комунікаційні інструменти, що сприяють досягненню цілей організації, а також фактори, що вимагають уваги при плануванні комунікаційних кампаній некомерційними організаціями.
A definition of non-profit organizations is given, their activity in Ukraine is analyzed. Specifics of the communication policy for non-profit organizations is considered, the most effective communication tools that contribute to achieving objectives of the organization are singled out. Factors reguired for planning of communication campaigns of noncommercial organizations are highlighted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7237
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лесик.pdf281,42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.