Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7267
Title: КОНТРОЛЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Authors: Гога І. Г.
Keywords: контроль
ефективність
рекламна кампанія
специфічні цілі контролю
тактичний контроль
стратегічний контроль
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Гога І.Г. Контроль як головний інструмент визначення ефективності рекламної кампанії / І.Г. Гога // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 31 - 33
Abstract: Розглянуто основні аспекти і значення контролю в процесі визначення ефективності рекламної кампанії. Контроль рекламної діяльності слід розглядатися тільки в системі контролю діяльності фірми у сфері маркетингу
Рассмотрены основные аспекты и значение контроля в процессе определения эффективности рекламной кампании. Контроль рекламной деятельности должен рассматриваться только в системе контроля деятельности фирмы в сфере маркетинга.
The main aspects and the importance value of control in the process of determining the effectiveness of an advertising campaign are studied. Control of advertising should only be considered in the control system of the firm in the field of marketing
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7267
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гога.pdf270,58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.