Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7269
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
Authors: Кривич Л. М.
Keywords: маркетингова стратегія
підприємство
стратегія розвитку
планування
маркетингова діяльність
цільовий ринок
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кривич Л.М. Формування маркетингової стратегії на підприємствах / Л.М. Кривич // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 35 - 38
Abstract: Розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, наведено її класифікацію
Рассмотрены вопросы формирования маркетинговой стратегии предприятия, ее место в общей стратегии развития предприятия. Показана специфика разработки маркетинговой стратегии, приведена ее классификация
The question of forming a marketing strategy of an enterprise, its place in the general strategy of enterprise development is considered. The specific character of development of the marketing strategy is shown, its classification is given
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривич.pdf290,09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.