Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7282
Title: ДИЗАЙН УПАКОВКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ВПЛИВУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧА ПРИ ІМПУЛЬСИВНИХ ПОКУПКАХ
Authors: Ковалівська О. О.
Keywords: нейромаркетинг
імпульсивна покупка
вплив
поведінка споживача
емоції
відчуття
колір
шрифт
психологія
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Ковалівська О.О. Дизайн упаковки як важливий фактор впливу на вибір споживача при імпульсивних покупках / О.О. Ковалівська // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 48 - 50
Abstract: Акцентовано увагу на дизайні упаковки – основному факторі, що має вагомий вплив на вибір споживача при імпульсивній покупці. Визначено інструменти упаковки, які використовують маркетологи при розробці продукту. Розкрито особливості впливу зазначених інструментів на поведінку споживача
Акцентировано внимание на дизайне упаковки – основном факторе, который имеет весомое влияние на выбор потребителя при импульсивной покупке. Определены инструменты упаковки, которые используют маркетологи при разработке продукта. Раскрыты особенности влияния указанных инструментов на поведение потребителя
Attention is focused on the package design – the main factor that has a significant impact on consumer choice under impulse buying. Definitely packaging tools that marketers use when developing a product were identified. The features of the impact of these tools on consumer behavior are described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7282
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ковалівська.pdf238,47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.