Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7387
Title: СПЕЦИФІКА ОСОБИСТИХ ПРОДАЖІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Authors: Степаненко А. В.
Keywords: маркетингові комунікації
особистий продаж
продавець
покупець
просування товару
маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Степаненко А.В. Специфіка особистих продажів як інструменту маркетингових комунікацій / А.В. Степаненко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 62 - 64
Abstract: Розглянуто особливості особистих продажів як інструменту маркетингових комунікацій у просуванні товару від продавця до покупця, а також роль продавця в даному процесі. Обґрунтовано важливість продавця та його комунікативні навички у просуванні товару. Досліджено особисті продажі як інструмент маркетингових комунікацій.
Рассмотрены особенности личных продаж как инструмента маркетинговых коммуникаций в продвижении товара от продавца к покупателю, а также роль продавца в данном процессе. Обоснована важность продавца и его коммуникативных навыков в продвижении товара. Исследованы личные продажи как инструмент маркетинговых коммуникаций.
The article deals with peculiarities of personal selling as a tool for marketing communications to promote products from the seller to the buyer and the seller's role in this process. The importance of the seller and his communication skills in promoting a product was substantiated. Personal selling as a tool for marketing communications was researched.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7387
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степаненко.pdf232,69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.