Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7391
Назва: Влияние рекламной деятельности на потребительское поведение
Автори: Чан Тхи Минь Нгок
Теми: реклама
методы влияния рекламы
потребитель
привлечение внимания
маркетинг
манипуляция
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Чан Тхи Минь Нгок Влияние рекламной деятельности на потребительское поведение / Чан Тхи Минь Нгок // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 67 - 69
Короткий огляд (реферат): Рассмотрено психологическое влияние рекламной деятельности на потребительское поведение. Проанализировано воздействие рекламы на людей и методы привлечения внимания покупателей, а также исследрвана рекламная деятельность
Розглянуто психологічний вплив рекламної діяльності на споживчу поведінку. Проаналізовано вплив реклами на людей і методи залучення уваги покупців, а також досліджено рекламну діяльність.
The article discusses the psychological impact of advertising on consumer behavior. The impact of advertising on people and ways to attract the attention of buyers were analyzed. Promotional activities were studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7391
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чан Тхи Минь Нгок.pdf294,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.