Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7463
Title: Управління інформаційною сферою підприємства, як складова менеджменту якості
Other Titles: Управление информационной сферой предприятия, как составляющая менеджмента качества
Management of informational sphere of enterprise as a component of quality management
Authors: Сорокіна А. С.
Сорокина А. С.
Sorokina A. S.
Keywords: інформаційна сфера
менеджмент якості
методи менеджменту якості
информационная сфера
менеджмент качества
методы менеджмента качества
information sphere
quality management
quality management methods
Issue Date: 2010
Publisher: ПУЕТ
Citation: Сорокіна А.С. Управління інформаційною сферою підприємства, як складова менеджменту якості / А.С. Сорокіна // Методологія та практика менеджменту на порозі XXI століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: конф.,13-14 трав. 2010 р.: тези допов. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – Ч.2.
Abstract: В статті розгляну методи оцінки менеджменту якості у розрізі управління інформаційною сферою підприємства. Виявлено недоліки та переваги того чи іншого методу у специфіці інформаційної економіки.
В статье рассмотрены методы оценки менеджмента качества в разрезе управления информационной сферой предприятия. Выявлены недостатки и преимущества того или иного метода в специфике информационной экономики.
The paper considers methods for assessing quality management in the context of management Informational sphere of enterprises. Found advantages and disadvantages of a method in the specifics of the information economy.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7463
Appears in Collections:Статті (МБ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.