Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7515
Назва: Проблемы оценки влияния конъюнктуры рынка на конкурентное положение предприятия
Інші назви: Проблема оцінки впливу кон’юктури ринку на конкурентне становище підприємства
Problems of estimation of influencing of the state of affairs of market on conpetition stetute of enterprise
Автори: Фартушняк О. В.
Пасичник И. Ю.
Пасічник І. Ю.
Fartushnyak O. V.
Pasichnyk I. Y.
Теми: конъюнктура рынка
конкурентное положение предприятия
кон’юктура ринку
конкурентне становище підприємства
market on the whole
competitive stetute of the enterpris
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Фартушняк О.В. Проблемы оценки влияния конъюнктуры рынка на конкурентное положение предприятия / О.В. Фартушняк, И.Ю. Пасичник // Вестник экономики транспорта и промышленности. – 2005. – № 12. – С. 92-97.
Короткий огляд (реферат): Исследована проблема физической природы экономической конъюнктуры. Учтено влияние энергетического отклика на емкость рынка в целом и долю рынка каждого из конкурентов. Предложена модель прогнозирования конкурентного положения предприятия с учетом конъюнктурообразующих факторов и преимуществ предприятия.
Досліджена проблема фізичної природи економічної кон’юнктури. Враховано вплив енергетичного відгуку на ємність ринку в цілому та долю ринку кожного із конкурентів. Запропоновано модель прогнозування конкурентного положення підприємства з урахуванням кон’юнктуроутворюючих факторів та переваг підприємства.
The problems of physical nature of the economic state of affairs is explored. Influence of power response is taken into account on the capacity of market on the whole and market share of each of competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7515
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.