Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7579
Title: ТЕНДЕНЦИИ, ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ НАРУЖНОЙ РЕКЛАМЫ В УКРАИНЕ
Authors: Тоцкая И. В.
Keywords: наружная реклама
кризис
рекламная плоскость
билборды
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Тоцкая И.В. Тенденции,проблемы и перспективы развития наружной рекламы в Украине / И.В. Тоцкая // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С.146 - 148
Abstract: Рассмотрена реклама в условиях рыночной экономики, которая является мощным инструментом активизации спроса, а также ускорения экономического развития страны. Предложено для решения проблем развития наружной рекламы в Украине использовать передовые технологии и единые критерии оценивания.
Розглянуто рекламу в умовах ринкової економіки, яка є потужним інструментом активізації попиту, а також прискорення економічного розвитку країни. Запропоновано для вирішення проблем розвитку зовнішньої реклами в Україні використовувати передові технології і єдині критерії оцінювання.
Advertising in the market economy as a powerful tool for increased demand and acceleration of economic development of the country were studied. To solve the problems of development of outdoor advertising in Ukraine the use of advanced technologies and common evaluation criteria was proposed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7579
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тоцкая.pdf225,36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.