Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7597
Title: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Authors: Мирошниченко О. В.
Keywords: конкурентоспроможніть
роздрібне торгове підприємство
імідж
складові іміджу
фірмовий стиль
позиціонування
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Мирошниченко О.В. Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі / О.В. Мирошниченко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 159 - 162
Abstract: Розглянуто поняття конкурентоспроможності роздрібного торгового підприємства, способи її підвищення. Приділено увагу розробці іміджу роздрібного торгового підприємства. Розглянуто поняття "імідж" і "позиціонування". Виділено складові іміджу нового формату роздрібної торгівлі – преміум-маркетів
Рассмотрено понятие конкурентоспособности розничного торгового предприятия, способы ее повышения. Уделено внимание разработке имиджа розничного торгового предприятия. Рассмотрены понятия "имидж" и "позиционирование". Выделены составляющие имиджа нового формата розничной торговли – премиум-маркетов
The notion of competitiveness of a retail trade enterprise, ways of its raising are examined. Main attention is paid to the development of image of a retail trade enterprise. Concepts of "image" and "positioning" are considered. Image components of the new format retailers – premium markets are highlighted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7597
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мирошниченко.pdf285,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.