Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/780
Название: Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок
Авторы: Гурєєва А. Ю.
Ключевые слова: методи просування товару
стимулювання споживачів
реклама товару
електронна торгівля
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Гурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок / А. Ю. Гурєєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 32 - 34
Краткий осмотр (реферат): Досліджено та проаналізовано методи просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок та визначено найбільш перспективні з них.
In this article methods of promotion of the domestic goods on a foreign market were considered and analyzed, and most favourable of them are defined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/780
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок.pdf333,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.