Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/780
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГурєєва А. Ю.-
dc.date.accessioned2012-07-12T06:31:37Z-
dc.date.available2012-07-12T06:31:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок / А. Ю. Гурєєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 32 - 34en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/780-
dc.description.abstractДосліджено та проаналізовано методи просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок та визначено найбільш перспективні з них.en_US
dc.description.abstractIn this article methods of promotion of the domestic goods on a foreign market were considered and analyzed, and most favourable of them are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectметоди просування товаруen_US
dc.subjectстимулювання споживачівen_US
dc.subjectреклама товаруen_US
dc.subjectелектронна торгівляen_US
dc.titleАналіз методів просування товарів на зовнішній ринокen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.54en_US
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок.pdf333,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.