Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/780
Назва: Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок
Автори: Гурєєва А. Ю.
Теми: методи просування товару
стимулювання споживачів
реклама товару
електронна торгівля
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок / А. Ю. Гурєєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 32 - 34
Короткий огляд (реферат): Досліджено та проаналізовано методи просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок та визначено найбільш перспективні з них.
In this article methods of promotion of the domestic goods on a foreign market were considered and analyzed, and most favourable of them are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/780
Розташовується у зібраннях:№3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.