Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/780
Title: Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок
Authors: Гурєєва А. Ю.
Keywords: методи просування товару
стимулювання споживачів
реклама товару
електронна торгівля
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Гурєєва А. Ю. Аналіз методів просування товарів на зовнішній ринок / А. Ю. Гурєєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 32 - 34
Abstract: Досліджено та проаналізовано методи просування вітчизняних товарів на зовнішній ринок та визначено найбільш перспективні з них.
In this article methods of promotion of the domestic goods on a foreign market were considered and analyzed, and most favourable of them are defined.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/780
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.