Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/794
Название: Етапи організації рекламної кампанії
Авторы: Пантелеєва О. С.
Ключевые слова: рекламна кампанія
реклама
етапи просування
переваги та недоліки основних засобів реклами
планування реклами
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії / О. С. Пантелеєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 53 - 55
Краткий осмотр (реферат): Розкрито теоретичні положення сутності реклами та систематизовано організаційні етапи рекламної кампанії.
The article describes the theoretical positions of advertising and organizational stages of the advertising campaign are given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/794
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії.pdf348,69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.