Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/794
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПантелеєва О. С.-
dc.date.accessioned2012-07-16T11:44:16Z-
dc.date.available2012-07-16T11:44:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії / О. С. Пантелеєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 53 - 55en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/794-
dc.description.abstractРозкрито теоретичні положення сутності реклами та систематизовано організаційні етапи рекламної кампанії.en_US
dc.description.abstractThe article describes the theoretical positions of advertising and organizational stages of the advertising campaign are given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectетапи просуванняen_US
dc.subjectпереваги та недоліки основних засобів рекламиen_US
dc.subjectпланування рекламиen_US
dc.titleЕтапи організації рекламної кампаніїen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.13en_US
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії.pdf348,69 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.