Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/794
Назва: Етапи організації рекламної кампанії
Автори: Пантелеєва О. С.
Теми: рекламна кампанія
реклама
етапи просування
переваги та недоліки основних засобів реклами
планування реклами
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії / О. С. Пантелеєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 53 - 55
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретичні положення сутності реклами та систематизовано організаційні етапи рекламної кампанії.
The article describes the theoretical positions of advertising and organizational stages of the advertising campaign are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/794
Розташовується у зібраннях:№3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії.pdf348,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.