Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/794
Title: Етапи організації рекламної кампанії
Authors: Пантелеєва О. С.
Keywords: рекламна кампанія
реклама
етапи просування
переваги та недоліки основних засобів реклами
планування реклами
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Пантелеєва О. С. Етапи організації рекламної кампанії / О. С. Пантелеєва // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 53 - 55
Abstract: Розкрито теоретичні положення сутності реклами та систематизовано організаційні етапи рекламної кампанії.
The article describes the theoretical positions of advertising and organizational stages of the advertising campaign are given.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/794
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.