Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/795
Название: Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні
Авторы: Шляхова Є. В.
Ключевые слова: споживчий ринок
товарні знаки
товарні марки
бренд
брендинг
конкуренція
інвестиційн витрати
цільова аудиторія
сегменти ринку
бренд-орієнтована реклама
бренд-маркетинг
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Шляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні / Є. В. Шляхова // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 55 - 57
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано проблеми створення та управління торговими марками, тенденції розвитку брендингу в Україні, а також розкрито поняття "бренд" та "брендинг".
The article analyzes the problems of brands' creating and managing, analyzes development trends of branding in Ukraine, and gives definitions of expressions "brand" and "branding".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/795
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні.pdf337,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.