Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/795
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШляхова Є. В.-
dc.date.accessioned2012-07-16T11:51:01Z-
dc.date.available2012-07-16T11:51:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні / Є. В. Шляхова // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 55 - 57en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/795-
dc.description.abstractПроаналізовано проблеми створення та управління торговими марками, тенденції розвитку брендингу в Україні, а також розкрито поняття "бренд" та "брендинг".en_US
dc.description.abstractThe article analyzes the problems of brands' creating and managing, analyzes development trends of branding in Ukraine, and gives definitions of expressions "brand" and "branding".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectспоживчий ринокen_US
dc.subjectтоварні знакиen_US
dc.subjectтоварні маркиen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectінвестиційн витратиen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.subjectсегменти ринкуen_US
dc.subjectбренд-орієнтована рекламаen_US
dc.subjectбренд-маркетингen_US
dc.titleТенденції та перспективи розвитку брендингу в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.126(477)en_US
Располагается в коллекциях:№3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Шляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні.pdf337,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.