Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/795
Title: Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні
Authors: Шляхова Є. В.
Keywords: споживчий ринок
товарні знаки
товарні марки
бренд
брендинг
конкуренція
інвестиційн витрати
цільова аудиторія
сегменти ринку
бренд-орієнтована реклама
бренд-маркетинг
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Шляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні / Є. В. Шляхова // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 55 - 57
Abstract: Проаналізовано проблеми створення та управління торговими марками, тенденції розвитку брендингу в Україні, а також розкрито поняття "бренд" та "брендинг".
The article analyzes the problems of brands' creating and managing, analyzes development trends of branding in Ukraine, and gives definitions of expressions "brand" and "branding".
URI: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/795
Appears in Collections:№3



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.