Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Глобальна економіка: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівняЛитвиненко А. О.
2020Аналіз міжнародних ринків : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Глобальна економіка: методичні рекомендації до практичних завдань та семінарських занять для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини"; освітня програма "Міжнародний бізнес" другого (магістерського) рівняЛитвиненко А. О.
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахКовальчук К. В.
2016Аналіз посередницьких структур в процесі пошуку шляхів виходу на міжнародні ринкиЗосімова А. В.
2021Стратегія глобального ланцюга поставок в стратегії підприємствЧепелюк М. І.
2023Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття рішень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньо-наукової програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняІващенко Г. А.
2023Методологія міжнародного маркетингу, сучасний інструментарій: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняГронь О. В.
2022Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2024Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значенняКалінкін А. В.