Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/804
Название: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку
Авторы: Світлищева С. М.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
глобалізація
планування
ефективність маркетингової стратегії
SWOT-аналіз
конкурентне середовище
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Світлищева С. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку / С. М. Світлищева // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 71 - 74
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано основні проблеми розвитку стратегії маркетингу під час здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності; обґрунтовано ефективні шляхи формування стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку; наведено пропозиції оптимізації товарного портфеля підприємства.
In the article the main problems of marketing strategies in the implementation of foreign economic activity have been analyzed, the effective ways of creating a development strategy on the foreign market have been substantiated, the proposals of optimization company commodity portfolio have been shown.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/804
Располагается в коллекциях:№3



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.