Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/804
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСвітлищева С. М.-
dc.date.accessioned2012-07-17T08:14:11Z-
dc.date.available2012-07-17T08:14:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСвітлищева С. М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринку / С. М. Світлищева // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 71 - 74en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/804-
dc.description.abstractПроаналізовано основні проблеми розвитку стратегії маркетингу під час здійснення підприємством зовнішньоекономічної діяльності; обґрунтовано ефективні шляхи формування стратегії розвитку підприємства на зовнішньому ринку; наведено пропозиції оптимізації товарного портфеля підприємства.en_US
dc.description.abstractIn the article the main problems of marketing strategies in the implementation of foreign economic activity have been analyzed, the effective ways of creating a development strategy on the foreign market have been substantiated, the proposals of optimization company commodity portfolio have been shown.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectефективність маркетингової стратегіїen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ "АНТАРЕС-ЮВ" на зовнішньому ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc[658.8:005.021]:339.54en_US
Располагается в коллекциях:№3



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.